
“Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю

У Кабміні повідомили нові критерії бронювання від мобілізації

Черкащани здобули перемогу на міжнародному багатожанровому фестивалі-конкурсі

У Черкасах змінять черги відключень світла

Черкащани зможуть отримати грант в галузі культури

Збував метадон: у Городищі правоохоронці затримали наркозбувача
Військовослужбовця з Черкащини нагородили відзнакою Президента України (посмертно)

Черкаські спортсменки посіли призові місця на чемпіонаті з волейболу

Назавжди 26 років: у Черкас попрощалися із загиблим воїном

У Черкасах судитимуть керівника підприємства за несплату понад 6 млн грн податків

Втік від служби в лавах ЗСУ: черкащанину повідомлено про підозру

У Черкасах із вікна багатоповерхівки вистрибнув чоловік

У Черкасах 14 будинків отримають кошти на відшкодування вартості за генератори

У Черкасах врятували собаку, який провалився під лід
- Видання Вичерпно
- Новини
- “Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю
В Україні стартував соціальний проєкт “Почуй мене”

Міністерством соціальної політики України у співпраці з громадською організацією Громадський рух «Соціальна єдність» з 5 березня 2021 року реалізується пілотний проєкт «Почуй мене».
Проєкт спрямований на полегшення комунікації між людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади. Його суть полягає у спрощенні процесу комунікації при отриманні нечуючуми будь-яких державних послуг.
Під час звернень до Мінсоцполітики люди з вадами слуху за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства (www.msp.gov.ua – вкладка «Почуй мене») можуть отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь на свої запити у вигляді відеолиста.
1539 – номер цілодобової «гарячої лінії» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю. Дзвінки на «гарячу лінію» мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечують оператори Урядового контактного центру.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.
У подальшому за результатами пілотного проекту Мінсоцполітики надасть рекомендації, як поширити новий досвід комунікацій на інші державні установи, органи соціального захисту населення.
Про це інформує Міністерства соціальної політики України