Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
- Видання Вичерпно
- Новини
- В Україні стартував соціальний проєкт “Почуй мене”
В Україні стартував соціальний проєкт “Почуй мене”
Міністерством соціальної політики України у співпраці з громадською організацією Громадський рух «Соціальна єдність» з 5 березня 2021 року реалізується пілотний проєкт «Почуй мене».
Проєкт спрямований на полегшення комунікації між людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади. Його суть полягає у спрощенні процесу комунікації при отриманні нечуючуми будь-яких державних послуг.
Під час звернень до Мінсоцполітики люди з вадами слуху за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства (www.msp.gov.ua – вкладка «Почуй мене») можуть отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь на свої запити у вигляді відеолиста.
1539 – номер цілодобової «гарячої лінії» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю. Дзвінки на «гарячу лінію» мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечують оператори Урядового контактного центру.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.
У подальшому за результатами пілотного проекту Мінсоцполітики надасть рекомендації, як поширити новий досвід комунікацій на інші державні установи, органи соціального захисту населення.
Про це інформує Міністерства соціальної політики України