Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
- Видання Вичерпно
- Новини
- В Україні запрацював агрегатор електронних сервісів
В Україні запрацював агрегатор електронних сервісів
В Україні почав роботу агрегатор всіх всеукраїнських та регіональних сервісів E-Gov. На платформі зібрані всі рішення електронного уряду в Україні. Для того, щоб знайти будь-якої e-service. необхідно лише зайти на сайт і вибрати потрібну послугу або область, в якій необхідно її отримати, інформує пресслужба проєкту.
У команді проєкту заявляють, що головна мета E-Gov – це популяризація сервісів електронного уряду в Україні, навчання людей цифровізації і спрощення процесу пошуку інформації. Адже тепер для того, щоб знайти бажаний сервіс, досить зайти на один сайт, а не збирати інформацію в Мережі вручну.
“Ситуація, яка в останні кілька тижнів сформувалася навколо пандемії у зв’язку з коронавірусом, ще раз показала нам, наскільки сервіси електронного уряду важливі. Якщо раніше люди могли вибирати між тим, щоб витрачати по кілька годин на бюрократичні процедури і черги, і тим, щоб отримати послугу онлайн, то зараз у них навіть не залишилося вибору. Тому важливо бути готовими до змін, розвивати сервіси електронного уряду, відкривати реєстри, прибирати довідки, навчати людей користуватися Інтернетом і комп’ютером. Якщо всі необхідні електронні послуги будуть зібрані на одній платформі, інформація на якій буде постійно перевірятися на актуальність, це значно прискорить діджиталізацію суспільства і виробить нові звички “, – пояснює засновник платформи E-Gov Ігор Ніколаєв.
У кожному регіональному центрі знаходиться представництво платформи, завдання якого оперативно повідомляти про всі зміни та оновлення в даній області.
Також платформа підтримує появу нових сервісів і приймає заявки на надання невеликих грантів на реалізацію рішень реальних проблем в сфері egov. Для того, щоб мати можливість отримати грант, необхідно мати мінімально розроблений концепт проєкту, який вирішує чітку проблему і який можна масштабувати, а також команду, яка покаже свою здатність розвивати цей проєкт.
Оскільки сфера електронного уряду активно розвивається, команда E-Gov постійно працює над оновленням існуючих сервісів і додаванням нових.
Для того, щоб розмістити відсутній сервіс на сайті, достатньо заповнити форму і відправити заявку команді E-Gov. Фахівці перевірять його і додадуть, якщо він відповідає критеріям.