У трьох навчальних закладах Черкащини завершено пілотне впровадження SELFIE

У трьох навчальних закладах Черкащини завершено пілотне впровадження SELFIE
в Новини

Лисянський професійний аграрний ліцей, Іркліївський професійний аграрний ліцей та Уманський професійний аграрний ліцей завершили участь у онлайн-інструмент SELFIE для комплексної оцінки цифровізації закладів освіти. Участь у ньому взяли 96 закладів освіти, 20 000 учасників.

SELFIE — сучасний інструмент для оцінки ефективності впровадження цифрових технологій в закладах освіти. Інструмент був розроблений експертами Європейської Комісії і вже використовується у 74 країнах світу. Застосування інструмента дуже просте — проведення опитування шляхом онлайн-анкетування адміністрації школи, вчителів та учнів, потім система обробляє результати за певним алгоритмом та видає загальну картину.

На сьогодні завершено пілотне впровадження SELFIE в 96 закладах освіти з більш як 20 тисячами учасників, серед яких:

  • учнів — 17303;
  • вчителів — 2996;
  • керівників закладів освіти — 546.

Кожна категорія учасників пройшла анонімне опитування (доступ до результатів матиме лише заклад освіти), відповівши на 57 запитань. Наприклад, запитання щодо інфраструктури та обладнання — чи є в закладі освіти цифрові пристрої, які можна використовувати для навчання, чи є надійний доступ до Інтернету для забезпечення освітнього процесу, чи є технічна підтримка на випадок виникнення проблем із цифровими технологіями, чи є система захисту інформації та персональних даних тощо.

3 червня 2021 року відбувся онлайн-хакатон для учасників пілотного впровадження SELFIE, що мав на меті підбити проміжні підсумки пілоту та знайти шляхи вирішення основних викликів цифровізації закладів освіти в Україні. Повний аналітичний звіт пілотного впровадження SELFIE буде представлено у серпні 2021.

Згідно з попередніми результатами пілоту SELFIE, найчастіші проблеми, які заважають навчанню за допомогою цифрових технологій, — це брак фінансування, ненадійний або повільний Інтернет-зв’язок і нестача цифрового обладнання. Також у топ-5 факторів, що перешкоджають — брак часу для вчителів і обмеженість або взагалі відсутність технічної підтримки.

Про це інформує пресслужба ОДА