Валідатори в черкаських маршрутках тестуватимуть ще місяць

Валідатори в черкаських маршрутках тестуватимуть ще місяць
в Новини

Систему безготівкої оплати на проїзд у маршрутках Черкас тестуватимуть до кінця березня.

Про це повідомили в пресслужбі ЧМР.

«Наразі оновлюється програмне забезпечення, триває робота із водіями щодо правильного відкриття і закриття зміни. Під час перевірок певні недоліки ми виявляємо у середньому в одному з десяти автобусів. Тому тестовий період запровадження електронного квитка у маршрутках вирішено продовжити ще на місяць – до кінця березня», – зазначає начальник управління транспорту ЧМР Віталій Москаленко.

Нагадаємо, нині валідатори встановлені у більше сотні автобусів на таких маршрутах: № 4 («Вул. Пацаєва – Обласна лікарня»), 5 («Вул. Генерала Момота – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»), 6 («Автовокзал – Обласна лікарня»), 7 («Вантажний порт – Вул. Генерала Момота»), 11 («„Госпіталь” – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»), 12 («Вул. Кобзарська – Міськвійськкомат»), 20 (Митниця – Вул. Руставі), 22 («Вул. Сумгаїтська – ВАТ ЧЛФЗ „Аврора”»), 24 («Вул. Гетьмана Сагайдачного – Автовокзал»), 25 (ВАТ ЧЛФЗ „Аврора” – Вул. Сумгаїтська), 28 (Автовокзал –Вул. Пацаєва), 29 (Вул. Руставі – Вул. Г.Дніпра), 30 (Залізничний вокзал, кільцевий), 31 («ВАТ „Хімволокно” – „Вулиця Горіхова”) та 36 (Річковий вокзал – вул. Сумгаїтська). 

Із перевізниками, які категорично відмовилися впроваджувати систему безготівкової оплати проїзду, Черкаська міська рада розірвала договори на перевезення пасажирів («Еліт-транс» та АТП 17127). Проте вони, всупереч закону, продовжують виходити на маршрути. Для перевірки законності роботи перевізників на маршрутах та забезпечення комфортних і безпечних умов проїзду пасажирів представники департаменту ЖКК, «Укртрансбезпеки» і Патрульної поліції проводять спільні рейди. Зокрема, журналісти “ВиЧерпно” побували на таких рейдах та пересвідчилися у незаконності роботи деяких перевізників.

«Протягом місяця ми тестували роботу сервісу безготівкової оплати проїзду у автобусах і виявляли недоліки, аби їх усунути. Тим часом пасажири могли адаптуватися до роботи системи. Серед найбільш розповсюджених проблем, які ми виявляємо, – непрацюючий валідатор у салоні. Якщо пасажир натрапив на такий прилад у автобусі, він зобов’язаний все одно сплатити за проїзд готівкою кондуктору або водію. Також просимо повідомляти про такі випадки на гарячу лінію «Смарт-тікет технолоджі» або в управління транспорту Черкаської міської ради», – зазначає Москаленко.