
“Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю

У Кабміні повідомили нові критерії бронювання від мобілізації

Черкащани здобули перемогу на міжнародному багатожанровому фестивалі-конкурсі

У Черкасах змінять черги відключень світла

Черкащани зможуть отримати грант в галузі культури

Збував метадон: у Городищі правоохоронці затримали наркозбувача
Військовослужбовця з Черкащини нагородили відзнакою Президента України (посмертно)

Черкаські спортсменки посіли призові місця на чемпіонаті з волейболу

Назавжди 26 років: у Черкас попрощалися із загиблим воїном

У Черкасах судитимуть керівника підприємства за несплату понад 6 млн грн податків

Втік від служби в лавах ЗСУ: черкащанину повідомлено про підозру

У Черкасах із вікна багатоповерхівки вистрибнув чоловік

У Черкасах 14 будинків отримають кошти на відшкодування вартості за генератори

У Черкасах врятували собаку, який провалився під лід
- Видання Вичерпно
- Новини
- “Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю
Власник «Банку Михайлівський» хоче відродити черкаський аеропорт

Черкаське летовище зацікавило потенційного інвестора. Його оглянув власник «Банку Михайлівський», український бізнесмен Віктор Поліщук. Побаченим лишився задоволеним. Попри те, що роботи там удосталь.
Черкаський аеропорт уже п’ятий рік, як в обласній комунальній власності. Натепер він має статус міжнародного. А ще – чинний сертифікат аеродрому та служби авіаційної безпеки, інформує прес-служба Черкаської ОДА.
– Якраз торік ми з обласного бюджету спрямували на це кошти, – розповідає перший заступник голови Черкаської облради Наталія Кравцова. – Це задля того, щоб аеропорт «Черкаси» не втратив своєї перспективи. Зараз спільно з облдержадміністрацією ми розробляємо програму його підтримки та розвитку.
Аеропорт має одну з найпотужніших в Україні злітно-посадкових смуг. Хоч вона тут єдина, однак може приймати будь-які типи літаків, масою до 190 тонн. А за протяжністю смуга тут довша, ніж навіть у «Жулянах» – 2,5 км проти 2,3 км. За радянських часів аеропорт «Черкаси» приймав до 80 рейсів за добу.
– Найбільшою перевагою нашого аеропорту перед рештою є його розташування, – наголошує голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Центр України, дуже вдала логістика. Є потрібне дорожнє сполучення. Якщо аеропорт запрацює, то для нашого краю це стане потужним поштовхом для розвитку. І нинішній приїзд інвестора, який, до речі, є титульним спонсором ФК «Черкаський Дніпро», має надважливе значення.
Сам інвестор цей проект називає вкрай привабливим. Мовляв, як дати аеропорту раду, то він із легкістю позмагається із «Борисполем», приміром, за вантажні перевезення.
– Попередньо, щоб аеропорт запрацював, потрібно близько 100 млн грн, – каже власник «Банку Михайлівський» Віктор Поліщук. – Тут потрібно все ремонтувати, зокрема, і смугу. Немає також автоматичної системи посадки та світлосигнального обладнання. Однак із погляду логістики справді розкішне розташування. Майбутнє в цього аеропорту є 100%.
За словами інвестора, всі потрібні роботи в аеропорту можна виконати за півроку. Із обласною владою він домовився про подальше ретельне вивчення проекту.
