
Фельдшер черкаської “екстренки” написав заяву на нетверезих “пацієнтів”

У Дії запустили п’ять нових послуг із усиновлення дітей

«Кохання переможе»: Черкаський відділ ДРАЦС проводить акцію до Дня закоханих

Двох канівців посмертно нагородили відзнаками “За заслуги перед містом Канів”

«Лагідна українізація»: у Черкасах відкрили курси з української мови

Уманчанина засудили за ухилення від призову

Черкаська лучниця – призерка чемпіонату України

На Черкащині створюють резервні загони добровольців

Черкаські патрульні зупинили пʼяного водія

Рятувальник із Харкова провів у Черкасах благодійний вечір професійного боксу

Черкаська школа отримала «Скриньку в укриття»

Черкаські юні музиканти стали лауреатами міжнародного конкурсу мистецтв

Завтра в Умані прощатимуться із загиблим старшим сержантом

8 танків, 910 осіб, літак та гелікоптер: за останню добу рашисти понесли серйозні втрати
- Новини
- Фельдшер черкаської “екстренки” написав заяву на нетверезих “пацієнтів”
Замовлення таксі від Opti в Києві та інших регіонах

Більшість людей давно використовують таксі, щоб швидко переміщатися з однієї точки міста в іншу. Це оптимальний варіант і для тих, хто вперше перебуває в такому великому місті, як Київ. Краще відразу зайти на сторінку https://opti.global/kyiv, де є можливість за лічені хвилини ознайомитися з цінами, вивчити пропозиції та за підсумком сформувати замовлення. Opti – це безпека для пасажирів, високий рівень комфорту і можливість вибору декількох варіантів автомобілів.
Компанія постійно прагне покращувати якість обслуговування. Є мобільний додаток, передбачений сайт зі зручною картою для вибору місця розташування клієнта, є гаряча лінія для замовлення і багато іншого. Кожен потенційний пасажир заздалегідь отримує розрахунок вартості і після цього він має право відмовитися від поїздки з особистих вподобань.
Як викликати таксі?
Перш ніж отримати машину таксі в режимі онлайн на сайті або в додатку необхідно вказати:
- контактні дані;
- адресу подачі автомобіля;
- адресу прибуття;
- клас автомобіля;
- будь-які додаткові умови.
Обов’язково в формі замовлення потрібно вказати місто Київ. Також при замовленні не обов’язково вказувати вулицю вручну, адже можна просто вказати на карті точку і система автоматично вкаже назву і номер вулиці, звідки клієнта потрібно забрати і відповідно куди відвезти.
Після відправки форми менеджери обробляють її і чекають відгуку таксистів. Деякі з них передзвонюють клієнтам для уточнення інформації. Але в будь-якому випадку клієнт отримує повідомлення, де вказано вартість поїздки, марку і модель автомобіля, його колір та номерний знак.
Додаткові послуги та пропозиції
За бажанням клієнти вправі замовити мікроавтобус, універсал, викликати кур’єра, отримати автомобіль з кондиціонером або оформити трансфер з аеропорту або готелю. Кожен з варіантів додаткової послуги підвищує вартість, про що кожного клієнта інформують заздалегідь.
Якщо замовлення здійснюється без форми в режимі онлайн диспетчеру необхідно повідомити додаткові дані. Він автоматично виконає розрахунок і скаже, скільки доведеться заплатити за поїздку. Це також актуальний формат замовлення, якщо немає програми або доступу до інтернету.
Швидке реагування і якість
Величезний автопарк є гарантом швидкого відгуку на замовлення від клієнтів. До того ж автомобілі базуються в багатьох районах Києва, а це дозволить раціонально розподілити наявні ресурси. Диспетчери компанії також працюють швидко і обробляють по кілька заявок за короткий період часу. Ніхто не залишиться в підсумку без автомобіля.
