Члени виконкому не підтримали підвищення тарифу на проїзд у Черкасах

28000000_1422291497899157_442794155_o

На засіданні виконкому Черкаської міської ради розглянули проект рішення про встановлення тарифу на проїзд у міському пасажирському транспорті м. Черкаси. Директор департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради Ірина Удод зауважила, що в цей тариф закладено підняття заробітної плати та здорожчання палива, а інші показники, які подавалися у звітах, не враховувалися.

- Ми беремо офіційні дані, по яких звітуються перевізники в податкову, і статистику, — сказала Ірина Удод.

Керівниця департаменту розповіла, що цей проект рішення є регуляторними актом. Ця процедура розпочата ще в минулому році, пройшла публікацію, терміни виконані. Перевізникам некомерційної форми власності пропонується у звичайній формі руху встановити тариф на перевезення одного пасажира у розмірі 5 гривень.

Однак не всі члени виконкому погодилися з тим, що на часі підняття тарифу, оскільки спочатку необхідно підвищити якість пасажирських перевезень.

- Я зайшов у соцмережі і зробив скрін, як люди обурюються пасажирськими перевезеннями в місті Черкаси, — зауважив член виконкому Ігор Зайчук, продемонструвавши безліч скрінів із соцмереж та інтернет-видань, де йдеться про колеса, які відпадають, негідну поведінку водіїв і кондукторів та інше. — Про яке підняття тарифів можемо говорити, якщо послуги надаються неякісно? Давайте, можливо, спочатку піднімемо якість послуг.

За словами Ірини Удод, вони моніторили вартість проїзду в інших містах, де містяни сплачують в середньому теж 4-5 грн.

- Ми бачимо, що якість перевезень не покращується. І тільки за щасливим збігом обставин у Черкасах немає нещасних випадків. Про безпеку ніхто не дбає. Немає взаємоповаги від тих, хто працює в маршрутках. Тому ми сьогодні не можемо підтримувати це рішення, поки не буде підвищена якість перевезень, — додав заступник міського голови Юрій Ботнар.

На це перевізниця Олена Куниця сказала, що всі черкаські перевізники сплачують податки. З цих податків отримують заробітну плату і деякі члени виконкому. Чим менший буде тариф, тим менша буде заробітна плата у їхніх працівників.

- Ми не отримуємо заробітну плату з бюджету, — сказала Олена Куниця, апелювавши таким чином на зауваження секретаря міськради Ярослав Нищика щодо того, що судячи зі статистики, заробітна плата у перевізників частково перебуває в тіні.

28080582_1422291511232489_342153517_o

Заступниця міського голови Людмила Бордунос поцікавилася у перевізників, чи готові вони підписати додаткові угоди, які гарантували б безпеку перевезень.

- За умови, якщо буде економічно обгрунтований тариф, — відповіла Олена Куниця.
Перевізники можуть возити і по три гривні, якщо міська влада відшкодує різницю в тарифі, відзначив представник профспілки від перевізників. За його словами, місцевою владою приватним перевізникам не дається жодної копійки.

- Перевізники Черкас вже заряджені. Ще не зупинялися, жодного разу такого не було, але вже зараз немає виходу, — додав представник перевізників.

28079968_1422300864564887_101598756_o

Павло Мосійчук, працівник КП «Черкасиелектротранс», відзначив, що починати потрібно з транспортної реформи:

- Транспорт їздить один за одним і хто знає по-якому. Ми маємо комплекс дій, які потрібно зробити, щоб ми в місті мали транспортну систему, яка б не призвела до величезних тарифів. Нам потрібно об’єднати всіх перевізників в одну систему громадського транспорту, тоді не буде перегонів. Ми пропонуємо графіки руху на зупинках транспорту, повинен бути електронний квиток — людина повинна платити із точки до точки. У нас багато людей працює поза містом, тому ми пропонуємо також надати їм можливість безкоштовної пересадки. Також повинна бути одна диспетчерська служба.

Транспортна реформа в місті вже почалася, було 28 маршрутів, а залишилося 20, — відзначив перевізник ПАТ «Черкасиавтотранс» Володимир Солом’яний. — За три роки в місті куплено 12 автобусів. За його словами, якщо проїзд залишиться по 4 гривні, то буде ще гірше, бо тоді залишиться взагалі 15 маршрутів.

- Ви хочете якість перевезень, то викладайте в це гроші. Ми вже зараз збиткові. Ми залізли у кредити, щоб виплатити заробітну плату, щоб розрахуватися за куплені автобуси, — сказав він.

Зрештою, підняття тарифу поки не було підтримано членами виконкому. «За» не було жодного голосу. Отже, це питання автоматично буде перенесено на наступний виконком.Також члени виконкому відзначили, що це питання потрібно довивчити.
Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить